söndag, mars 04, 2007

Melodifestivalen i Ö-vik

Välkommen till det-var-ett-tag-seda-bloggen

Jag vet.

Det var ett tag sedan men här kommer rapporten.

Det var hur mycket folk som helst i arnena. Överallt fanns det olika företag och organisationer.

Sveriges Radio sände naturligtvis från arenan och det var lite kul att se hur de olika radiorösterna ser ut "på riktigt".

Det fanns en schlagerkareoke därt också. Men tyvärr var det bara små barn som fick sjuunga. Annars hade jag n-a-t-u-r-l-i-g-t-v-i-s ställt mig och skrålat jag också.

Näää

Det hade jag inte gjort.

jag älskar ju att sjunga kareoke men det är en sak att göra det hemma i lägenheten eller att möjligtvis göra det på någon fest eller på Palace (då man har lite inanför västen och det är mörkt i lokalen). Men att stå helt spiknykter i en ljuslokal inför en massa människor. Nej, det pallar jag inte.

Får ju inte heller glömma Telias underbara monter. De "pimpade" min slitna gamla mobiltelefon så den blev schlager-glamorig och fin. Eller vad tycker ni?

12 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag hade nog inte känt igen dig från bilden uppe till höger. Kul att få se dig!

Anonym sa...

Jättefin bild vännen!
*kram*

Anonym sa...

utan att missuppfattas..vad snygg du är...

/Cian..

Evas blogg sa...

Säger som Bloggblad,skulle inte känt igen dig utifrån den lilla bilden. Snyggt schlagerstylad är du!!

Anonym sa...

Kazaaam du är utmanad

/Cian

Bambi sa...

Instämmer, jättefin bild på dig!

miyala sa...

hej stumpan! Du màste skriva om det nervööösa sm-slutspelet som börjar i kväll...
hàller med de ovanstàende: snygging!

Bloggblad sa...

Jag glömde bort att svara på frågan du ställde hos mig angående lönesamtal. Vi får inte veta direkt - chefen visste inte ens hur mycket hon hade att dela ut. Förra gången sa hon det till oss en efter en när vi gick ut från konferens någon vecka efter själva lönesamtalet... kändes som värsta viskleken.

Anonym sa...

looking great!

Morgondimma sa...

nice :) och du... du är utmanad hos mig.

Anonym sa...

Hej!
Du har blivit utmanad! :-)

http://blygers.blogg.se/1173361610_utmanad.html

Vonkis sa...

Tack alla, jag var verkligen superschlagerstylad den där kvällen. Och tydligen hade jag värsta klyftan också, såg inte det tidigare...

Och utmaningarna ska jag genast spana in.