söndag, november 26, 2006

Vilket jäkla skitsnack!!!

Väl kommen till FÖRBANNADbloggen

Ja.

Jag är asförbannad.

Killarna har spelat match. Laget vi spelade mot hade en kvinna och en man som tränare. Kvinnan var den aktivare av de båda. Hon levde sig in i matchen och skrek till sina killar vad de skulle göra på planen.

Vad säger då en av våra pappor efter matchen?

"Deras tränare gav i alla fall PMS ett nytt ansikte".

Behöver jag säga hur förbannad jag belv?

Jag sa till honom att det där var ett jä*la skitsnack och frågade om killar som lever sig in i matcher också har PMS.

"Öh, äh, ja, det har dom" stakade pappan fram till svar.

Varför måste de säga så där?

De andraföräldrarna som var i omklädningsrummet när han sa så där de bara skrockade medhållande och när jag blev arg så såg de ut ungefär som att ja göverreagerade. För självklart överreagerade jag...

Nästa gång vi möter ett lag som har en aktiv manlig lärare så ska jag säga "Ja, deras tränare gav i alla fall impotensen ett ansikte":

Ska bli spännande att se hur de reagerar då...

4 kommentarer:

PGW sa...

Oaaah, jag tycker det är imponerande att du inte gav honom en rak höger för total dumhet, han hade förtjänat det!! Den karln är ju så dum att han borde ... han borde ... nä jag kan inte komma på ett tillräckligt bra straff.

Anonym sa...

Tyvärr finns redan en sådan blogg ;)

http://forbannat.blogspot.com/

Anonym sa...

sjut´n me hagelbössa å piss på´n!

Vonkis sa...

PGW
Det krävdes många räkningar till tio och en himla massa mautter från min sida. Ett riktigt kräk det där!

Umustudenten
Fast jag stavade både med prickar och med d...

Einna
Ja, kissa i såret så att det svider riktigt ordentligt!