fredag, november 24, 2006

Idol 2006

Välkommen till Idolbloggen

Johan1 Surt, surt, surt. Kära värld vad falskt det var. Och så höll han han ut på tok för länge på tonerna i refrängerna.

Erik1 Bättre är Johan men det säger inte så mycket. Han kändes nervös, rädd och osäker, tänk om han åker i kväll.

Markus1 Han är ju helt outstanding! Shit alltså!

Johan2 Oj. nu fick vi ju höra att han har en fin röst också. Han kanske kan utmana på allvar nu. Inte bra.

Erik2. Sht pomfritt. Det här var så bara att Kerbie dansade.

Markus2 Oj, det är ju falskt! Sjöng lite för fegt. För mycket kareokeversion. Jämarns. Tänk om Markus åker!!! Måste nog rösta ikväll.


Sedan har vi några åsikter om programmet i stort också (med vi menar jag jag, Kerbie, Cecil och Elin).
Har de skaffat en ny sminkös? Både Sanna och Kirsti är ju fint sminkade ikväll. Och Kirstis klänning är ju jättefin. Tyvärr tycker vi att killarna har fått aptråkiga kläder på sig. Varför så grått?

Vad har tagit åt juryn? De var ju mesiga hela bunten, hela tiden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

SHIT ASSÅ!!! Markus rockar, Erik glänser och Jojje åker hem!!! Puss och klapp

miyala sa...

hàller med föregàende...

Jag dööör om J inte àker... pà allvar!!! Erik var inte sà bra i första làten... men andra.... kändes som en stjärna!

Anonym sa...

"Breder ut mina armar, galen blick lik ekorren i Ice age, uttrycker ett tydligt I´ve lost it och sjunger" -The winner takes it all......... skrattar sedan hysteriskt varpå jag dunkar huvudet hårt i väggen och faller medvetslös ihop på golvet i en inte allt för snygg pose....

Anonym sa...

...shit alltså!