torsdag, maj 25, 2006

Lite om TV

Jag måste bara få skriva lite om olika program på TV.

I går lyckades jag äntligen se Project Runway. Kan någon förklara varför Daniel från förra säsongen var med? Sedan undrar jag om Santino är riktigt klok. Han blev rätt upprörd när hans underklädet kritiserades. Men allvarligt. Titta på det här, det här och det här. Är det något du som tjej skulle ta på dig eller du som hetrokille skulle vilja se din tjej i???

Close to Home är en ny serie på trean och jag kommer inte att se mer av den. Snacka om sött och äckligt dravvel. Stråkarna på slutet tog verkligen priset. Det enda positiva med serien var huvudpersonens sambo/man, men han är ju med i Angel också så det är ingen anledning för mig att se eländet.

1 kommentar:

PGW sa...

hehe sådana underkläder skulle jag kanske kunna få till om jag sydde ihop lite gammalt jox som blivit över i tygskåpet! Men när jag syr brukar jag köpa till tyg och så, så att allt passar ihop, men jag kanske är omodern? ;-)