måndag, mars 06, 2006

Trött på det här nu!

Nu vill jag bli frisk!

Förkylningen som bröt ut efter att jag hade lämnat in min uppsats vill inte försvinna. Den bara ligger där och gnor. Väldigt jobbigt.

Det mesta blir jobbigt och besvärligt att göra.

Jag är Fortfarande inte klar med städningen även om det ser betydligt bättre ut här hemma nu än det gjorde tidigare.

Jag sitter lite med ändringarna som ska göras i uppsatsen men kan inte hålla koncentrationen uppe tillräckligt länge för att egenligtn komma någon vart.

Ja ja

Nu ska jag gå iväg på drama och videokurs. Egentligen inget jag känner att jag orkar med ikväll men det blir så mycket att ta igen om jag inte går.

1 kommentar:

Andelieb sa...

Dagens tips!
Apoteket har ett spel på sin hemsida som heter snorbobban och kråkan. Det är nog som roligast när man är förkyld...eller om man är barn. Krya på dig, darling!