torsdag, mars 02, 2006

Depeche Mode

Idag går jag omkring med en känsla som jag närmast kan beskriva som en förälskelse.

Jag är så glad och vill bara ha mer!

Konserten i går var helt fantastisk.

Vi hade ståplats och E och jag lyckades komma rätt långt fram fast de andra kom ända längst fram! Vi kom ifrån varandra, tyvärr.

Det var ett otroligt drag i låtarna.

Scenen var jättesnygg, det går itne att förklara, men snacka om genomtänkt. Jag har aldrig sett bildskärmar användas så bra och snyggt tidigare.

Sedan måste jag ju naturligtvis säga något om David Gahan också.

Han är väl inte världens sexigaste på bild, men live...

Oh

My

God

Han kan lära Lena Ph en Hel Del om hur man använder ett mikrofonstativ
Hans utsrålning
publikkontakten

Home var nog låten som väckte globen ordentligt, då blev det ett riktigt Drag som höll i sig fram till sista extra extralåten.
Jag ska gå och köpa senaste skivan så fort jag känner mig som en människa igen, kanske blir det någon mer.

Som sagt var.

Jag vill bara ha mer och mer och mer och mer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad häftigt det låter :-)

Själv går jag hemma med lilla pyret rebecka på snart fyra månader, och kan inte komma i väg på nån konsert på länge än...

/Lenafena ( har tyvärr ingen blogg, än..)

Anonym sa...

Jag fick tag i biljetter till Iron Maiden idag :) *lycklig*

Kan tänka mej att konserten var bra...har lyssnat på Depeche hela dagen.....

Bönegrupp? vad gör man på en förutom det mest uppenbara?