fredag, februari 24, 2006

Nytt i håret

Jo.

Jag har färgat håret och C har klippt det också.

När jag var på stan sa C och E att jag borde färga det eftersom jag har börjat att bli så gråhårig. Ja, det är sant. Mitt första riktigt silvriga hårstrå kom när jag var 20 år.

Grå_hår_generna kommer från moromor. Jag har klagat hos henne redan men hon bara skrattade åt mig. Vilken mormor. Men jag Älskar henne!

Jag hittade en supersygg handväska också. Den kostade bara 99 kronor. Grejen är bara det att C har en precis lika dan. Men vi får kolla av varandras handväskor när vi ska träffas så vi inte har samma.

Jag menar.

Hur Piiinsamt skulle inte deeet vara?

Tyvärr hittade jag inga böcker på bokrean.

De där konst- och arkutekturböckerna som jag hittade innan jag hade några pengar är Naturligtvis slut...

Inga kommentarer: