fredag, februari 10, 2006

Mer om sadisterna

Jag såg nyss på TV4 Nyheterna där de intervjuade en av killarna som misstänks för övergreppet jag skrev om tidigare idag. Videosekvensen finns på hans mobil och när journalisten frågar om det är många som kan ha sett filmen så svarar han att det är en "kul grej"!

KUL GREJ!?!

Hur sjuk i huvudet är han?

Det är nästan så att jag skulle vilja köra upp en trädgren och en flaska i arslet på honom , så får han se hur kul det är.

Nu ska jag kontakta rädda barnen och kolla om det finns något jag kan göra, för tydligen är det vanligt att övergrepp filmas med mobiltelefoner.

Vad är det för samhälle vi har skapat?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja är det inte hemskt!! Jag är så trött på att alltid få mina fördomar bekräftade, i stan, i TV eller i tidningar. I 90% av fallen är det, "jävvla svennehora, vaa".

Nej in med mera moral, Bibeln har svaret på din fråga vonkis.