onsdag, februari 22, 2006

Klantiga jag

Det är ju idag som uppsatesen ska vara inne!

Jag märket det igår just som jag skulle skicka in uppsatsen så nu ska jag sitta och finlira lite på uppsatsen. Sedan får det bära eller brista. Jag ska försvara uppsatsen på tisdag och på onsdag bär det av till Stockholm för konserten med Depech Mode. Jag ska nog föröka att låna en digitalkamera så att jag kan lägga ut några bilder här på bloggen efteråt.

Har jag berättat att jag har fått ett litet vikariat?

Från och med nästa vecka och resten av terminen kommer jag att jobba varje onsdag på Hagebyskolan! Det blir lite extrapengar i månaden och det är ju aldrig fel.

Nej, nu ska jag fortsätta finlirandet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhh Depeche....*avis*

Grattis till vikariatet...

hagebyskolan?? känner igen namnet...

Ja just det..åker förbi Hageby några gånger om året på väg till landet...Visst är det där det finns ett stort köpcentrum??

har varit fruktansvärt dålig på att kika runt på andras bloggar..har inte haft tid..

Men nu förhoppningsvis har allt lugnat ner sej så att man hinner vara lite "social"

Tjing

Vonkis sa...

Jo, Hageby Centrum kallas det, saknar väl bara IKEA där

ååååååååå
IKEEEEEEEEAAAAAAA

Jag har inte heller haft så mycket tid till bloggandet men nu är det bara någon timme kvar tills jag ska skicka in uppsatsen så då tänker jagockså återvända.

Anonym sa...

Va bra att du har lite mer tid än vad du trodde. Det brukar oftast vara tvärtom...

Gratulerar och lycka till med att försvara din uppsatts!

Andelieb sa...

Grattis till Vikariatet! De kommer inte vilja släppa dig sedan ... tyvärr ... stor förlust för småland som hade hoppats på att du skulle känna en längtan att flytta söderut. Puss å Kram!