onsdag, februari 08, 2006

Jag är...

Jag har sett en rolig sak i bloggvärlden.

Det roliga går ut på att du googlar på ditt namn + är, exempelvis "Kurt är" och sedan får du fram hur du är.

Det här fick jag fram om mig.

V är:

gravt funktionshindrad (nja, men det är kanske en smaksak..)

noga med att skicka reslultatrapporten inom en vecka efter besöken

en av femton blivande fordonstekniker från landets gymnasieskolor (jo, för jag gillar ju bilar så mycket)

tredimensionell (!)

klart duktigare än de flesta andra elever (det är absolut sant!)

ju ett av dom segaste resident evil spelen (bara du trycker på rätt knappar så fungerar jag också)

26 år (Tack!!!)

en ung underbar storbystad blondinsom har en *************************** (nähä du!)

den oetablerade outsidern som ännu inte fastnat i den passivavardagslunken (oetablerad outsider..)

o.s.v o.s.v.

4 kommentarer:

Andelieb sa...

Annelie är född 1960 och bor i Gislaved, där hon tillsammans med sin man driver
ett litet vattenkraftverk och en fiskodling.


Jo, jo, tack för den du!

Vonkis sa...

Ha ha.

Jag måste säga att du har tagit åldern med all heder. Du ser ju inte ut att vara en dag över...tjaaaaa...3...0......

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Alla tror att Kurt är snäll. Kurts fru tror att Kurt är snäll. ... Till och med
Kurt tror att Kurt är snäll. Men så blir Kurt elak. Det kan hända den bäste!