fredag, januari 27, 2006

Några frågor.

Bambi har bett mig att svara på några frågor, så då är det bäst att jag gör det.

Fyra jobb jag haft:

Plockat fram varor i en mataffär
Rensat jordgubbsland
Hemtjänst
Vårdare på äldreboende

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Spirited away
Det levande slottet
Oh brother, where art thou
Svart katt vit katt

Fyra ställen där jag bott:

Köpmanholmen
Korridor i Norrköping
Delad lägenhet i Norrköping
Egen lägenhet i Norrköping (eller, delar den med två katter)

Fyra Tv-program jag gillar:
Hem till gården
LOST
Gilmore Girls
Scrubs

Fyra ställen där jag varit på semester:

Souse, Tunisien
Hammamet, Tunisien
Rotsidan, Nordingrå
Köpmanholmen

Fyra sajter som jag besöker dagligen:

TV
Aftonbladet
Radio Västernorrland
Örnsköldsviks Allenhanda

Fyra favoriträtter:

Sursträmming med allt
Älgstek med klyftpotatis, brunsås, vinbärsgelé och grönsaker
Karins pastasallad bestående av pasta, kassler, gurka, äpple, rödlök, creme fraich och mycket italiensk salladskrydda
Kålpudding

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:

Har bara ett ställe jag skulle viljva vara just nu. I Umeå med I! (ja, och hennes familj också, Naturligtvis)

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaawwwwwwwwwww you´re so sweet honeybun! Vi önskar att du vore här med!!!!!!!! Kram

Bloggblad sa...

Bäst jag talar om att jag lurade dig lite häromdagen - konserten med Gospelkören är inte i kyrkan i Ö.Husby utan i Missionshuset. Om du tänkt dig dit. Vilket jag har. Jag såg det i NT idag.