måndag, januari 30, 2006

Ett till test

Jag har nu testat min personlighet. Det här blev resultatet.

Extroversion results were high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.

Orderliness results were high which suggests you are overly organized, neat, structured and restrained at the expense too often of flexibility, variety, spontaneity, and fun.

Emotional Stability results were moderately high which suggests you are relaxed, calm, secure, and optimistic.

Accommodation results were high which suggests you are overly kind natured, trusting, and helpful at the expense too often of your own individual development (martyr complex).

Inquisitiveness results were moderately high which suggests you are intellectual, curious, imaginative but possibly not very practical.

Det mesta stämmer väl, men jag hoppas attjag inte har ett martyrkomplex, och jag tycker nog att jag kan vara spontan, flexibel och rolig.

He he

Jo. Både det här testet och litteräraverkettestet finns nu i min länklista här till höger, under rubriken tester, så klart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick samma som du på många men jag är introvert och accomodation var moderately high, fast jag tror som du att jag kan vara spontan även om jag är ordningsam.

Varför kan man inte vara praktisk om man intresserar sig för intellektuella saker? Jag är jätteduktig på att fixa saker!

Vonkis sa...

Ja, visst är det lite tråkigt. Jag kan vara rätt så praktisk, det handlar mest om att jag tröttnar när det tar för lång tid att bli klar...

Anonym sa...

Extroversion 80%
Orderliness 60%
Emotional Stability 44%
Accommodation 58%
Inquisitiveness 42%

Anonym sa...

Ok, som straff och botgöring för mina synder kommer här mina testvärden. Read'em and weep.

Extroversion 68%
Orderliness 32%
Emotional Stability 46%
Accommodation 58%
Inquisitiveness 66%