måndag, december 05, 2005

Porrfilmsleken

Mats Standberg har introducerat mig och många andra i bajsleken. En sjukt rolig lek.

Det fick mig att tänka på när jag och en vän lekte vad vi kan kalla porrfilmsleken. Vi gjorde om filmtitlar så att de skulle låta som porrfilmer. Vi hade oerhört roligt. Roligast var det naturligtvis att döpa om snuttifierade Disneyfilmer. De 3 roligaste titlarna vi kom på till var nog:

Jungelbocken
Den lilla rövjungfrun
Skönheten och rövdjuret

Välkommen att delta i Porrfilmsleken du också. Jag lovar, det är asroligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter här på lite ledig tid och funderar kring detta intressanta ämne, här kommer lite av mina förslag.
"Lejonpungen"
"Bamse" -den talar för sig själv om man är nog fnissig..
"SkattkammarKön"...
Nä, måste återgå till mitt annars oskyldiga och meningslösa sinnestillSTÅND. Tack för ordet/annie

Anonym sa...

en skön porrfilmstitel är: wepons of ass destruction
tar ingen credit, för det är faktiskt en riktig titel....