onsdag, november 23, 2005

Tommy Lee

Igår fick jag mig ett riktigt gott skratt.

Jag skulle egetligen lägga mig men tänkte ta en snabb titt på text-tv för att se vad som hade hänt under dagen. Då jag slog över till femman visade de programmet " Tommy Lee Goes to College". Det handlar om trummisen från Mötley Crüe och hans försök att gå på college.

Igår försökte Tommy att delta i olika former av idrott. Bland annat spelade han vollyboll med tjejlaget och simmade. Båda gångerna fick han ordentligt med däng och var helt slut efteråt. Roligast var ändå när han skulle springa 400 meter. Han såg inte klok ut. Ni som brukar se på "Vänner" förstår nog vad jag menar när jag säger att hans springstil påminde lite om Phoebes. Jag önskar att ni kunde se det för det var helt fantastiskt roligt. Där kunde man snacka om humor.

Inga kommentarer: