söndag, november 20, 2005

Jag vill ha jobb!!!

Mia ringde nyss.

Hon undrade om jag ville gå på Robbie Williams kkonsert i Göteborg i sommar. Klart jag vill! Men jag har inte råd... Biljetterna släpps imorgon och jag har haft för många utgifter jag inte hade räknat med redan. Hemförsäkringen och livförsäkringen hade jag glömt bort, de batalas en gång om året och ligger på många hundralappar vardera. Jag ska köpa en cykel till Kerbie. Jag ska åka hem över jul och de biljetterna är inte så där jättebilliga.

Om jag visste att jag hade ett jobb när 2006 börjar så vore det inget problem. Då kunde jag köpa en biljett till Williams imorgon. Men som läget är nu så kan jag verkligen inte göra det. Den billigaste biljetten kostar 500 kronor. Vart skulle jag få 500 kronor ifrån???

Jag vil ha ett jobb!!!

NU!!!

Inga kommentarer: