lördag, oktober 01, 2005

Töntfaktorer

Har egentligen inte tid att blogga idag, men va fasen

Jag kom just på att jag har en tönt i mig. Här kommer en liten härlig lista som visar hur jag menar.

Jag skriver ofta listor, älskar att skriva listor...

Om jag bara är tillräkligt pigg går jag upp klockan 8 på lördagmornarna för att lyssna på "Ring så spelar vi" följt av "melodikrysset" i p4. Om jag missar "Melodikrysset" är det ingen större fara för man kan ju lösa det på nätet...

Jag älskar att städa samtidigt som jag lyssnar p p4...

Jag blir överlycklig när det ringer från något opinioninstitut och vill ställa frågor. Jag ställer gladeligen upp och tackar ja till att de får ringa igen samt skicka frågor via mailen...

Mmm

Det bor nog en liten tönt i mig och jag tycker om den tönten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tycker väl om Allsång på Skanesen också om jag inte minns fel...

Anonym sa...

kan inte annat än att hålla med dig om den senaste....
men annars vore du inte min syster yster
kram kram