söndag, oktober 30, 2005

Gilmore Girls

Oj oj oj vilket jobbigt avsnitt det var av Gilmore Girls ikväll.

Jag börjar mer Rory och Logan.

Jag hoppas verkligen att manusförfattarna inte har hamnat i den gamla vanliga fällan. Ni vet. Först säger tjejen att det är ok att de inte har ett "fast" förhållande, att inte hon heller vill ha något alvarligt. Men, sedan så vänder hon och blir klängig och tjurig när killen inte vill samma saker som hon. Jag avskyr såna tjejroller? Tuvärr är de allt för vanliga i filmer och tv-serier.

Ang. Lorelai och Luke så antar jag att de kommer att bli tillsammans igen. Det vore ju så dumt om man har väntat så här länge på att det ska hända något mellan dem och sedan ska det sluta så här... En sak som vore tuft är om Lorelai gick runt med en blå rosett. Ni som såg avsnittet fattar vad jag menar.

Nu ska jag återgå till att sortera negativ. Håll tummarna för att datorn håller ett tag till också. Måste verkligen få tag i en nýare och piggare dator snart. Min nuvarande håller ju på att dö från mig.

2 kommentarer:

Vonkis sa...

ONdskefulla människa ;-)

Anonym sa...

jag vet oxå hur det kommer att gå.... plus vad som kommer att hända i den pågående säsongen i usa....
hahahahahahahahahah