måndag, augusti 22, 2005

Trög start

Att det ska vara så svårt att komma upp. Jag hade ställt klocka på 7 men hon var närmare 8 innan jag hade dragit mig upp idag. Inte bra, inte alls bra.

Idag har jag tänkt att städa ordentligt hemma. Det har blivit rätt så dammigt och jag kommer inte längre undan med att bara dammsuga. Måste dammtorka också. Borde nog även ge mig på fönstren, men ids (orkar, min översättnig) jag verkligen det?

Jag känner mig fortfarande lite hängig och borde väl egentligen inte sätta upp en massa saker jag ska göra, sååå. Idag ska jag städa i vardagsrummet! Så får det bli! Imorgon ska jag tvätta och då kan jag väl passa på att ta köket. I morgon ja. Tvättiden börjar kl. 07:00 så då MÅSTE jag komma upp. Hoppas hoppas.

Det är väl lika bra att köra igång med städningen nu på en gång innan jag kommer på för många ursäkter till att inte städa.

Inga kommentarer: