söndag, april 24, 2005

Snart snart snart

Onsdag om en vecka åker jag till Ö-vik. Schemat kommer att bli rätt så fullt, men det gör ju inget!

Jag kommer upp till Ö-vik (Bjästa) runt åtta på kvällen, torsdag tänker jag umgås med Annie, Kari och deras barn, fredag klipper jag mig och åker upp till Umeå för att träffa, gissa vilka. Jag stannar där till lördagen och sedan, på söndagen, åker jag tillbaka till Norpan. Då kommer jag att ha med mig både mamma och mormor i bagaget!

Mormor min mormor! Jag kan inte säga hur mycket jag tycker om henne. Att hon följer med till Norrköping, det känns så härligt och bra, nästan så att jag måste nypa mig för att kolla så jag inte drömmer.

Jag har fått låna Js digitalkamera. Vad bilder jag kommer att ta med den. En överväldigande majoritet av bilderna kommer nog att vara på I. He he.

Nu ska jag fortsätta med lite andra saker. Kerbie, och kanske Mi, kommer hit om någon timme, vi ska se Gilmore girls.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: