tisdag, februari 15, 2005

Hatar snö!

Guud vad trött jag blir. Här går man och längtar efter solen, efter knoppar och grönska, efter fågelkvitter och fjärilar. Och vad händer då??? Jo. Då VRÄKER snön ner under två dagar!!! TA MIG TILL VÄRMEN! NU!!!

Känner inte för att åka på handbollsträningen heller.

Tjejerna visade på en så himla dålig attityd första halvleken i söndags och när jag försökte prata med dem om det efter matchen (som vi förlorade, med ett mål, igen) då ska de bara käfta mot! Samma sak under matcherna, ”jag vill inte spela där, jag vill spela där, när ska jag få komma in och spela igen, jag måste byta, jag kan inte det här” och så vidare och så vidare. Gnäll gnäll gnäll.

Missförstå mig inte. Jag älskar verkligen handboll och de flesta av tjejerna är bra, men med resor fram och tillbaka försvinner minst tre timmar för mig på träningarna. Det är inte tid jag vill lägga på att se fyra tjejer kasta lite boll...

Inga kommentarer: