tisdag, januari 04, 2005

Synd om mig!

Det är ju ingen här i Norrköping som kan se hur sjuk jag är och tycka synd om mig, så jag får väl vältra mig här i dagboken istället...

Men förkylning har nu ”spridit sig” till mitt vänstra öga. Igår kom det lite hääärligt gul gegga ur det (ögat alltså) och i morse hade det helt kladdat igen. Ytterst irriterande!

Jag har pratat med vårdcentralen och om det inte har blivit bättre om några dagar ska jag återkomma och få en salva.

J ska handla lite saker åt mig idag. Vilken tur att hon är tillbaka! Jag skrev en lite lista, och den blev inte så liten om jag ska vara helt ärlig. Tänk vad saker man kan behöva när man är sjuk och det är jätte jätte synd om en.

Så, det var det vältrandet det. Tyck riktigt synd om mig nu så mår jag strax bättre.

Inga kommentarer: