tisdag, november 23, 2004

Länge sedan nu

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev något i dagboken. Det finns liksom inte så mycket att berätta...

Livet går sin gilla lunk. Jag vaknar sent, går och drar här hemma och ser på tv, typ.

Jag ramlade här om dagen, i köket. Lyckades slå mig riktigt ordentligt på vänster sida, är rätt så blå där nu. Men inget gick sönder i alla fall. Det är jag och pensistanterna som faller hemma.. :-)

Vi hade Las Vegas showen i lördags. Hjälp vad roligt det var. Solisterna var urduktiga, det var ett himla röj och publiken hängde med rätt så hyffast. Publiken i Norrköping är inte den roligaste att framträda för. De sitter mest och nickar eller ser oberörda ut. Efteråt kan de komma fram och säga att det var jätte bra, men de visar inte att de tycker det under själva föreställningen.

Efter showen var det fest på teatern och sedan gick vi hem till R och drack te, jo, det är sant. Vi DRACK te. JAg kom hem vid halv fyra på natten.

Det snöar ju lite här nere nu, och genast blir det kaos. När jag skulle åka hem från Söderköping igår var bussen 20 minuter sen, och den skulle starta från bussstationen i Söderköping! Nog för att det snöade, men inte så mycket att bussen skluue bli 20 minuter sen innan den ens startat. Föraren var inte så trevlig när bussen väl kom heller. Jag påpekade, med ett leende på läpparna, att det var rätt intressant att bussen kunde bli så sen på så kort sträcka, då sa han att om det inte passade kunde jag ju byta... Snacka om surprupp!

Nä, nu ska jag plocka fram lite älgfärs så jag kan göra chili con carne senare idag.

Inga kommentarer: