torsdag, november 04, 2004

Föräldrar på besök

Ikväll kommer mina föräldrar på besök. Det ska verkligen bli kul att träffa dem igen. Det var ju ett tag sedan nu, senaste midsommar för att vara exakt.

De kommer 23:30, så det blir bara lite mackor och sedan direkt i sängen när de kommer. Men sedan är det fullt program som gäller. Eller, ja. Vi har en kväll planerad. Vi ska se ”densomleverfar.se” med Ronny Eriksson imorgon, fredag. Sedan vill mamma gå på stan i allmänhet och Clas Ohlsson i synnerhet. Pappa vill bada i badkaret vet jag, så han får väl ligga där hela helgen då :-)

De har med sig saft från mormor också. Och rabarber. Och röda vinbär. Hon är bäst min mormor!!!
I kväll är det första körövningen sedan jag blev ordförande. Huppa. Hur ska det gå? Jag vet inte ja. I värsta fall slutar väl alla medlemmarna. Dagens i-landsproblem....

Fick svar från Tamburinens skola idag. Jag skickade ansökan i augusti. De verkar ju vara snabba i vändningarna där. ”Tack för visat intresse, tjänsten tillsatt med annan sökande.” Jo, jag börjar kunna det där nu.

Nu ska jag äta rotmos och köttkorv.

Inga kommentarer: