fredag, oktober 22, 2004

Lite röj i alla fall

Lite röj blev det ikväll i alla fall.

Först kom jag inte in på puben eftersom jag inte stod på gästlistan. Vad spelar det för roll när man blev uppskriven? I alla fall så gick jag till Kerbie och beklagade mig. Men efter ett tag ringde M, för då hade R fixat in mig, så Kerbie och jag gick iväg och det var verkligen väldans trevligt. Härlig elektro- synthmusik! Jag fick dansa av mig lite av all röjarlust jag haft de senaste veckorna i alla fall. Och så fick vi ju en liten lapp om nästa Lakritz. Tyvärr är det när mamma och pappa kommer på besök, men jag kan kanske gå dit en sväng i alla fall, en kort sväng..

Tycker fortfarande att det är jobbigt med A.

Hon hänger med på mer och mer saker som jag gör med körmänniskorna. Jag vet att hon också är med i kören, men det har ändå känts bra att ”slippa” ha med henne på de sakerna. Det har blivit som ett litet andrum för mig. Får väl se hur det hela utvecklas...

Har för närvarande två katter hemma. Bastet har åkt upp till Umeå så jag ta hand om hennes katt under tiden. Våra katter ska väl kunna bli vänner vart det lider tycker jag.

Nu ska jag väl sova.

Inga kommentarer: