söndag, oktober 24, 2004

Försov mig, igen...

Nu får jag skärpa mig!

Löste melodikrysset med Andelieb igår och skulle en liten bit in i programmet springa ner till tvättstugan för att slänga om tvätten. När jag var där nere tänkte jag att jag skulle passa på att boka en ny tvätttid. Döm av min förvåning när jag märkte att det inte alls var då jag skulle tvätta, utan idag, söndag kl 7-14. Skämdes en aning, för det var verkligen klantigt av mig. Men så tänkte jag att, ja ja, nu har jag i alla fall fått en maskin tvättad, så det blir en maskin mindre att tvätta imorgon.

Men vad gjorde jag i morse? Just det. Jag försov mig igen... Vaknade typ lite efter 8:30... SÅ urbota klantigt.

Men men. Det är ingenting att göra åt, jag får inte tillbaka de där timmarna hur arg jag än blir.

S kom förbi en sväng igår. Det var verkligen länge sedan jag träffade henne. Vi surrade och fikade, och hon stickade. Hon ska sticka rutor som hon sedan ska sy ihop till en babyfilt. Jag blev nästan lite sugen på att sticka jag med...

Ringde och pratade med Mia senarepå kvällen. Gud vad jag saknar henne. Hoppas att hon får jobbet i Uppsala, så kommer vi i alla fall närmare varandra. Hoppas hoppas.

Ska jag kanske äta uppstekta (stuvade) pannkakor till frukost idag. Jo, det ska jag allt göra.

Nu har jag inte tid att skriva mer här.

Inga kommentarer: