onsdag, juli 14, 2004

Slappt idag

Den här dagen har varit riktigt lugn.

Sista timmen på jobbet kom aktiviteten upp och sjöng för tanterna, så då var det bara att sitta och lyssna och ta det lugnt.

Fick sluta tidigare idag, så nu ska jag minsann ta och göra det jag hade tänkt att göra igår, men som sket sig.

Om regnet fortsätter att hålla sig borta ska jag nog gå på utebion ikväll. De visar Love Actually. Mmm... Colin Firth...

Jag förstår inte hur jag kan misslyckas så med mina blommor. Har fått ett skott från en porslinsblomma, så jag ringde till Blomsterlandet och frågade hur jag skulle göra med den. De sa att jag skulle sätta den i vatten så att den rotar sig, så då gjordet jag det. Men jag vet inte. Den har börjat att få som små små knölar längst ut... Ska det verkligen bli så?

Äh

Nu är jag less

Inga kommentarer: