torsdag, juli 15, 2004

Helg igen då, men duktig har jag varit

Så var det dags igen då. Helg, och helgjobb. Men jag har fått bra tider. Jag börjar 14:30 imorgon, 6:45-15:45 på lördag och 8-20 på söndag. Det känns verkligen verkligen bra att jag inte fick någon delad tur den här gången.

När frukosten var avklarad idag satte vi på radion, ganska lågt, i köket. Gissa vad de spelade för låt. Just det. ”Det gör ont”! Naturligtvis var jag tvungen att höja och sjunga och dansa med. Tanterna hade riktigt roligt åt det hela. En av dem skrattade så att hon grät. Hmm, det får jag väl bjuda på.

Har faktiskt varit duktig idag. Har kopierat det som skulle kopieras och har skickat iväg det som skulle skickas iväg. oooOOOooo Personligen är jag väldigt väldigt imponerad av mig själv *fniss*.

Nej, nu ska jag sätta mig och skriva lite jobbansökningar.

Inga kommentarer: