torsdag, juli 08, 2004

Flytten, Legolas och Peter Siepen

Hjälp!

Har packat och packat och packat de senaste dagarna. Nu står det en väldans massa kartonger utanför mitt rum och de bara väntar på att få komma till nya lägenheten. Det gör jag med. Men nu är det ju mindre än en månad kvar tills att jag får flytta. Om jag har tur och kan flytta direkt efter besiktningen så kan jag få tillgång till lägenheten redan om två veckor!!! Det skulle verkligen underlätta om det blev så. Skulle verkligen vara bra att kunna göra undan målningen innan alla kartonger ska in.

Annars är det sommarjobbet och jobbsökandet som tar upp det mesta av min tid. Hur ska det bli i höst? Vore väldigt väldigt bra att veta det. Får man något jobb? Var blir det i så fall man hamnar?

Såg Spirited Away på utebion igår. Den var riktigt bra, även om jag somnade innan den var slut. Men till mitt försvar så hade jag varit uppe sedan klocka sex på morgonen och jobbat och filmen började strax innan 23...

Jo. Kerbie kom ju till Norrköping igår. Jag hade bytt ut hennes Legolas affisch mot en A4stor bild på Peter Siepen. Till saken hör att Kerbie INTE tycker om Peter Siepen och fram för allt inte bilde jag hade satt upp på hennes dörr. Han står omgiven av en massa lättklädda tjejer. Själv har han bara ett fikonlöv på sig. Anledningen till att jag gjort bytet är att Kerbie en gång satte upp ett vykort på Mona Allen (Blandning mellan Mona Lisa och Woddy Allen) på mitt kylskåp. Jag tycker INTE om Woddy Allen. Hämnden var ljuv... mmmooooouuuaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaa

Klart slut

Inga kommentarer: