tisdag, juli 13, 2004

Dålig på att hålla mig till planeringen

Att det ska vara så svårt.

Har haft ledigt idag och hade planerat in flera saker att göra. Det började bra. Jag har gjort min adressändring, flyttat telefonabonemanget och kollat upp när besiktningen av nya lägenheten ska vara. Men sedan tog det stopp... Jag ska försöka att göra några av sakerna ikväll istället, men jag kommer inte att hinna med allt. Det är som jag brukar säga, är man dum får man lida...

Vad har jag då gjort idag. Jo, jag har sett på TV, pratat i telefonen och lyssnat på musik. Det var väl duktigt av mig? Eller..?

Oj, nu tror jag minsann att solen är på väg att titta fram. Och himmelen ser inte allt för tung ut. Kan det stämma? Kan det vara så? Är vädret på väg att bli bättre? Hmmm, den som lever får se. Spännande värre.

Hej hopp

Inga kommentarer: